اخبار

گوشی Mi Note 4 همراه با Mi mix 3 در ۱۵ اکتبر عرضه می شود

گوشی Mi Note 4
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

چند روز پیش اعلام شد که گوشی Mi mix 3 در تاریخ ۱۵ اکتبر عرضه می شود. حال تصاویر تبلیغاتی بیشتری منتشر می شود که علاوه بر تأیید زمان انتشار گوشی Mi mix 3 از رونمایی از یک گوشی دیگر در همان تاریخ خبر می دهد. گوشی Mi mix 3 اولین بار در ماه آگوست توسط یکی از مدیران شیائومی معرفی شد اما گوشی دیگر که با نام Lex شناخته می شود چند روز پیش معرفی شده است.

گوشی Mi Note 4

یکی از پوسترهایی که منتشر شده است اعلام می کند که گوشی که قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر رونمایی شود گوشی Mi Note 4 می باشد و به نظر می رسد که Mi Note 4 همان گوشی Lex می باشد و در واقع Lex نام رمزی این گوشی می باشد. گوشی Mi Note 4 قرار است که جایگزین گوشی Mi Note 3 شود که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ عرضه شده است. در مورد گوشی Mi Note 4 اطلاعات زیادی در دست نمی باشد بجز اینکه طبق یک تصویر این گوشی دارای یک دکمه اختصاصی برای دستیار هوش مصنوعی می باشد.

گوشی Mi Note 4

این تصویر همچنین دارای پسزمینه گرادیانت می باشد که به نظر می رسد احتمالاً این گوشی با رنگ گرادیانت عرضه می شود. در پوستر دیگری که منتشر شده است اعلام شده است که گوشی Mi mix 3 در شهر نانجینگ چین در تاریخ ۱۵ اکتبر عرضه خواهد شد. گوشی Mi mix 3 دارای طراحی کشویی، پرازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود. این گوشی نیز دارای دکمه اختصاصی برای دستیار هوش مصنوعی می باشد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر