اخبار

گوشی Mi Max 3 در تاریخ ۱۹ جولای رونمایی می شود

گوشی Mi Max 3 در تاریخ 19 جولای رونمایی می شود
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شرکت شیائومی دیروز اعلام کرد که امروز قرار است، یک محصول جدید را معرفی کند و امروز این شرکت از طریق اکانت رسمی Weibo خود از طریق یک پوستر اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۱۹ جولای از گوشی Mi Max 3 رونمایی کند. در این پوستر به صفحه نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالای این محصول اشاره شده است.

گوشی Mi Max 3 در تاریخ 19 جولای رونمایی می شود

چند ماه پیش گوشی می مکس ۳ به همراه مشخصات کاملش در سایت TENAA ثبت شده بود. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و کیفیت تصویر Full HD+ می باشد.برای تامین قدرت این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ و یا اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده خواهد شد که به تازگی عرضه شده است. این گوشی قرار است در سه میزان رم ۳ و ۴ و ۶ گیگابایت و سه میزان حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شود. همچنین برای افزایش میزان فضای در دسترس می توان از کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده کرد. در این گوشی همانند بسیاری از محصولات جدید از سنسور اثر انگشت استفاده شده است و این سنسور در پشت گوشی قرار گرفته است.

این گوشی اولین محصول از سری گوشی های Mi Max می باشد که مجهز به دوربین دوگانه می باشد. طبق جدیدترین گزارشات در دوربین دوگانه این گوشی از سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. برای ثبت تصاویر سلفی در این گوشی از یک دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. یکی از نکات مهم این گوشی باتری آن می باشد که در این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۵۰۰ میلی آمپری استفاده شده است و برای افزایش سرعت شارژ مجهز به قابلیت شارژ سریع نیز شده است.

تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که این گوشی مجهز به پورت USB نوع C در پایین گوشی و جک ۳٫۵ میلی متری صدا و سنسور مادون قرمز در بالای گوشی می باشد. طبق شایعات منتشر شده این گوشی قرار است که در رنگ های مشکی و طلایی عرضه شود و قیمت آن نیز از ۱۶۹۹ یوآن(تقریبا ۲۵۳ دلار) آغاز می شود.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک نسخه ویژه از این گوشی با نام Mi Max 3 Pro عرضه خواهد شد و مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. البته برای اطمینان از وجود این نسخه باید تا انتشار اخبار رسمی صبر کنیم.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر