دسته‌بندی نشده

مروری بر گوشی های شیائومی منتشر شده سال ۲۰۱۹

مروری بر گوشی های منتشر شده شیائومی در سال 2019
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

سال ۲۰۱۹ در پایان خود است و اکنون ما به بررسی و مرور گوشی های پرطرفدار منتشر شده با برند شیائومی می پردازیم. در اینجا فهرستی از گوشی های شرکت شیائومی منتشر شده در سال ۲۰۱۹ از جمله گوشی های Redmi وجود دارد. براساس گزارش های منتشر شده ، شیائومی (از جمله Redmi) در سال ۲۰۱۹ در مجموع ۲۲ مدل گوشی را منتشر کرده است که شامل مدل های مقرون بصرفه ( مناسب از نظر اقتصادی) ، میان رده و پرچمداران می باشند.

گوشی Mi 9 شیائومی
گوشی Mi 9 شیائومی در فوریه ۲۰۱۹ منتشر شد و این نخستین گوشی رسمی شیائومی در امسال بود که به بازار عرضه شد. همچنین به عنوان اولین مدلی که از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می کرد عرضه شد. این گوشی همچنین با یک رنگ جادویی هولوگرافی و دوربین های سه گانه هوش مصنوعی ۴۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع بی سیم ۲۰ واتی و سایر نقاط قابل توجه فروش وارد بازار شد. در مراحل اولیه فروش با کمبود سهام روبرو شد و بعداً ، مدلهای مجهز و بهتر دیگر ، فروش را دشوار کرد و دستگاه از وب سایت رسمی شیائومی حذف شد.

گوشی Mi 9 Explorer Edition شیائومی
همانطور که از نام آن پیداست Xiaomi Mi 9 Explorer Edition دارای قاب پشتی شفاف است که دارای طراحی منحصر به فردتری از Mi 9 است. مشخصات آن نیز قدرتمندتر بوده و قیمت آن مقرون به صرفه است. گوشی Mi 9 Explorer Edition یک نسخه محدود است و همچنین مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ SoC می باشد و دارای رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایتی می باشد. این گوشی مجهز به دوربین های پشتی ماکرو با زاویه دید فوق العاده گسترده ۴۸ مگاپیکسلی است و از شارژ بی سیم ۲۰ واتی پشتیبانی می کند.

گوشی Mi 9 SE شیائومی
گوشی Mi 9 SE شیائومی نسخه کم نظیر Mi 9 است. این گوشی دارای صفحه نمایش کوچکتر از ۵٫۹۷ اینچی ضد آب با نسبت صفحه نمایش۹۰٫۴۷ درصدی ارائه شد. همچنین از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش استفاده می شود. این گوشی از یک Snapdragon 712 SoC ، باتری ۳۰۷۰ میلی آمپر ساعتی ، دوربین های عقب سه گانه و شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می برد. همچنین دارای NFC و کنترل از راه دور مادون قرمز است.

گوشی Mi CC9 شیائومی
گوشی شیائومی سری CC به عنوان یک گوشی با دوربین مرسوم برای جوانان در سراسر جهان شناخته می شود. در این میان CC مخفف Camera + Camera است که به قدرت بالای عکاسی با دوربین های جلو و عقب اشاره دارد. سری جدید در ماه ژوئیه امسال عرضه شد.
گوشی شیائومی CC9 دارای صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی ضد آب است و از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ AIE استفاده می کند. این گوشی برای عکاسی دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و عمق ۲ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی دارای یک باتری داخلی ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر استاندارد ۱۸ وات به همراه دارد. همچنین بطور کامل از NFC و کنترل از راه دور مادون قرمز پشتیبانی می کند.

گوشی Mi CC9e شیائومی
گوشی شیائومی CC9e نسخه کم نظیر گوشی CC9 با صفحه نمایش ۶٫۰۸ اینچی و ضد آب است. این گوشی دارای اسنپدراگون ۶۶۵ می باشد و همچنین دارای یک دوربین ۳ گانه و سلفی همراه با شاتر ۳۲ مگاپیکسلی می باشد. در زیر قاب پشتی گوشی یک باتری ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد اما دارای ویژگی فست شارژ (شارژ سریع) ۱۰ واتی می باشد.

گوشی CC9 Meitu Custom Edition شیائومی
گوشی CC9 Meitu Custom Edition شیائومی یک نسخه سفارشی گوشی CC 9 می باشد با این تفاوت که دارای یک دوربین ۱۰۰ درصد ساخته شده توسط Meitu می باشد و لوگوی XIAOMI در پشت گوشی در نسخه سفارشی جایگزین لوگوی MEITU شده است.

گوشی Mi 9 Pro شیائومی
گوشی Mi 9 Pro شیائومی ۵G در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ عرضه شد و دومین گوشی ۵G شیائومی است. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی ضدآب می باشد و همچنین مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس با باند پایه Snapdragon X50 است. بنابراین ۵G را پشتیبانی می کند.

گوشی CC9 Pro شیائومی
گوشی CC9 Pro شیائومی اولین گوشی ۱۰۰ مگاپیکسلی در جهان است که دارای نمره۱۲۱ در بنچمارک DXOMark (یکی از مهمترین مراجع کاربران برای انتخاب بهترین دوربین موبایل) می باشد.
گوشی Mi CC9 Pro مجهز به صفحه نمایش Hyperboloid 6.47 اینچی است و از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ G استفاده می کند. این گوشی دارای یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که از شارژ فلاش ۳۰ واتی پشتیبانی می کند و با پروتکل PD (پروتکل شارژ سریع ) سازگار است.

گوشی MIX Alpha شیائومی
گوشی MIX Alpha شیائومی تماشایی ترین تلفن هوشمندی است که امسال توسط شیائومی اعلام شده است. همچنین اولین گوشی شیائومی با لیست قیمت بالاتر از ۱۰۰۰۰ یوان است. قیمت آن ۱۹۹۹۹ یوان است اما هنوز به فروش می رسد. این گوشی با یک صفحه نمایش OLED 7.92 اینچی ، اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت UFS 3.0، دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می شود.

مدل های REDMI:
تنها ۸ مدل شیائومی است که در سال ۲۰۱۹ در چین منتشر شد. توجه داشته باشید که مدل های Mi دیگری در بازارهای دیگر، خارج از چین وجود دارد مانند سهام بسته بندی اندروید Mi A3 ، Mi 9T ، Mi 9T Pro ، MiNote 10 و Mi Note 10 Pro. (این مدل ها مشابه Mi CC9 Pro و Mi CC9 Pro Premium Edition هستند) و Mi Mix 3 5G. مدل های دیگر ترکیبی از Redmi هستند که در مجموع ۱۴ مدل آن ها را آورده ایم که شامل Redmi Note 7 با اسنپدراگون ۶۶۰ ، Redmi Note 7 Pro با اسنپدراگون ۶۷۵ SoC، سطح ورود Redmi 7. گوشی Redmi K20 همچنین به عنوان اولین پرچمدار Redmi تاکنون به بازار عرضه شد که از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می برد. گوشی Redmi K20 Pro همچنین با یک اسنپدراگون ۸۵۵ SoC و گوشی Redmi K20 Pro Exclusive Edition با چیپست قدرتمند تر Snapdragon 855 Plus رونمایی شد. Redmi همچنین گوشی های Redmi 7A ، Redmi Note 8 ، Redmi Note 8 Pro و Redmi 8 را در سال ۲۰۱۹ عرضه کرد. در این میان گوشی Redmi 8A در همین سال با نام Redmi 7A عرضه شد. علاوه بر این ، گوشی Redmi K30 4G به عنوان اولین مدل دارای punch-hole (بریدگی بیضی شکل ) شیائومی به بازار عرضه شد. شگفت انگیز ترین مدل Redmi برای ۲۰۱۹ بدون شک Redmi K30 5G است که در نسخه های ۴G و ۵G ارائه می شود.

همه این گوشی های نام برده شده گوشی های شیائومی هستند که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شده اند. شما می توانید در بخش نظرات به ما بگویید که کدامیک از آنها مورد علاقه شما است.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر