دسته‌بندی نشده

آموزش فعال کردن ویژگی Second Space در گوشی شیائومی (MIUI)

آموزش فعال کردن ویژگی Second Space در گوشی شیائومی (MIUI)
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

بسیاری از افراد نمی‌خواهند مسائل خانه و کاریشان مخلوط شوند و به همین منظور برای شغل خود سیم کارت و گوشی موبایل دیگری تهیه می‌کنند. تهیه گوشی و سیم کارت دوم ایده خوبی است اما جدا کردن کارهای خانوادگی و کاری آسان نیست و در نهایت مجبور خواهید بود هر دو گوشی را همیشه کنار خود داشته باشید. شیائومی این نیاز را به خوبی درک کرده است و به همین منظور در بروزرسانی اخیر سیستم عامل اندروید تغییر یافته خود معروف به MIUI، ویژگی Second Space را معرفی کرد تا به کمک آن در یک گوشی می‌توانید دو محیط کاملاً جدای از هم داشته باشید، اپلیکیشن‌های نصب شده، فایل‌ها، گالری، تم و هر چیز دیگری در این محیط جدای از هم هستند و به راحتی می‌توانید بین آن سوئیچ کنید. در واقع شما از نظر نرم‌افزاری دو گوشی متفاوت خواهید داشت.

آموزش فعال کردن ویژگی Second Space در گوشی شیائومی (MIUI)

در هر کدام از این محیط‌‌ها (Space) می‌توانید اکانت‌های گوگل، واتساپ، تلگرام و … جداگانه داشته باشید و رمزهای مختلفی را برای قفل گشایی آن تنظیم کنید. برای استفاده از Second Space در گوشی شیائومی طبق مراحل زیر عمل کنید:

آموزش فعال کردن ویژگی Second Space در گوشی شیائومی (MIUI)

۱. به بخش تنظیمات بروید و سپس «Second Space» را باز کنید و با زدن Turn on Second Space آن را فعال کنید (امکان دارد فعال شدن آن کمی طول بکشد)

۲. در مرحله بعدی به دلخواه می‌توانید برای فضای اول و دوم رمز تعیین کنید (نباید رمزها یکسان باشند)

۳. در انتها هر دو فضای شما آماده هستند و می‌توانید با مراجعه به تنظیمات بین دو فضای متفاوت خود سوئیچ کنید.

به پایان یکی دیگر از آموزش های شیائومی رسیدیم لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

3 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید . من یه سوال داشتم اینکه فضای دوم رو اجاد کنیم بعد نخوایمش بزنیم حذف کلا چرا از رو گوشی پاک میشه و دیگه اصلا نمیشه ساخت و از تو تنظیمات میره و اینکه الان که ساختم خیییییییلی باطری ام شارژش میره خیییییلی و نمیتونم هم کاری کنم بزنم پاک کلا پاک میشه نمیشه دیگ ساخت

ارسال نظر