دسته‌بندی نشده

مدل پایه گوشی سری Mi 10 شیائومی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود

نوشته شده توسط مهرداد قربانی

با گذشت سالها ، تولید کنندگان رم را در گوشی های خود به ویژه پرچمداران افزایش داده اند. بسیاری از گوشی های پرچمدار از ۸ گیگابایت رم شروع می شوند و تا ۱۲ گیگابایت رم می روند. امسال ، حتی شاهد راه اندازی تلفن هایی با رم ۱۶ گیگابایتی خواهیم بود. پیش از راه اندازی سری Mi 10 ، مدیر عامل شرکت شیائومی ، آقای لی جون ، فاش کرده است که گوشی Mi 10 با رم ۸ گیگابایتی شروع می شود. این خبر مهمی است زیرا که گوشی Mi 9 سال گذشته دارای یک مدل پایه ۶ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه می باشد. امسال گوشی Mi 10 ، مدل پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه را خواهد داشت.
در پست Weibo که امروز انجام شد ، مدیر اجرایی شرکت گفت که اکثر کاربران می خواهند گوشی های پرچمدار با ۸ گیگابایت یا بیشتر رم بخرند ، بر اساس نتیجه نظرسنجی که وی انجام داد نشان داده شد که ۹۴٪ از کاربران گوشی با حافظه بیشتری می خواهند. وی گفت: “بنابراین گوشی Mi 10 امسال نسخه ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایتی نخواهد داشت اما از ۸ گیگابایت حافظه LPDDR5 شروع می شود.”
حتی اگر کاربران رم ۶ گیگابایتی بخواهند ، امکان پذیر نیست زیرا گزارش شده است که میکرون نمی تواند رم ۶ گیگابایتی LPDDR5 تولید کند. همچنین گزارش شده است که پاسخ آقای لی جون به سوالی مبنی بر اینکه آیا نسخه ۸ گیگابایتی + ۶۴ گیگابایتی وجود خواهد داشت اینست که “چنین پیکربندی وجود نخواهد داشت”.
براساس موارد فوق ، پیش بینی می شود که گوشی سری Mi 10 با پیکربندی زیر موجود باشد:
۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی
۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی
۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر