آموزش

آموزش همگام سازی مخاطبین اکانت گوگل در MIUI

آموزش همگام سازی مخاطبین اکانت گوگل در MIUI
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

با سلام خدمت کاربران مجله می مگ با یکی دیگر از سری آموزش های MIUI در خدمت شما هستیم.
هرچند که MIUI بر پایه اندروید تولید شده است اما بسیاری از کاربران با وجود اینکه از رام گلوبال استفاده می کنند اما نمی توانند مخاطبین اکانت گوگل خود را با MIUI همگام سازی کنند. ما در این قسمت به آموزش همگام سازی مخاطبین اکانت گوگل در MIUI می پردازیم.

آموزش همگام سازی مخاطبین اکانت گوگل در MIUI

آموزش همگام سازی مخاطبین اکانت گوگل در MIUI

به تنظیمات گوشی خود رفته سپس وارد لیست اپلیکیشن ها نصب شد (Installed app) شوید و اپلیکیشن مخاطبین گوگل را (Google Contact App) پیدا کنید. حال وارد بخش دسترسی های (permission) اپلیکیشن شوید و گزینه شروع خودکار (Autostart) را فعال کنید و هیچگونه محدودیتی را در زیر بخش مدیریت باتری (Battery Sever) انتخاب نکنید. پس از آن بر روی دسترسی کلیک کنید تا اجازه تغییرات در مخاطبین داده شود. لیست مخاطبین را بخوانید و به اکانت ها دسترسی بدهید تا پسزمینه اجرا شوند.
پس از انجام مراحل بالا شما باید گوشی خود را یکبار بطور مجدد راه اندازی کنید و پس از ان بررسی کنید که مشکل شما برطرف شده است و یا خیر. پس از راه اندازی مجدد مدت زمانی طول می کشد تا اطلاعات اکانت شما از روی اکانت گوگل شما بر روی گوشی ذخیره شوند.
به پایان یکی دیگر از آموزش های شیائومی رسیدیم لطفاً سؤالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع: miui.com

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

۱ دیدگاه

  • سلا. چه کار کنیم تا مخاطبین هم در حساب گوگل وارد بشه و هم یک کپی هم به حساب mi وارد بشه. الان تو گوشی من مخاطبین گوگل وارد شدند ولی با اینکه در حساب mi میگه همگام سازی مخاطبین انجام شده ولی مخاطبی رو نشون میده. زمان اضافه کردن مخاطب هم باید یک حساب انتخاب بشه یا گوگل یا می. لطفاً راهنمایی کنید . ممنون

ارسال نظر