آموزش

آموزش فعالسازی private DNS در رابط کاربری MIUI 10

آموزش فعالسازی private DNS در رابط کاربری MIUI 10
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

بسیاری از کاربران گوشی های موبایل از DNS خصوصی و یا سفارشی برای داشتن شبکه های قابل اعتمادتر و امن تر استفاده می کنند. همچنین برخی با استفاده از private DNS سعی میکنند از بازشدن تبلیغات در گوشی های خود جلوگیری کنند. اما اکنون شرکت شیائومی امکان تنظیم private DNS را از رایط کاربری MIUI 10 حذف کرده است و حال کاربران دنبال راه حل جایگزینی برای این مسئله می باشند.

در حالت عادی و بدون استفاده از برنامه خاص این کار غیر ممکن به نظر می رسد اما به لطف توسعه دهنگان XDA شما اکنون با استفاده از روش پایین می توانید private DNS را در گوشی های خود تنظیم کنید. پس با ما همراه باشید تا آموزش فعالسازی private DNS در رابط کاربری MIUI 10 را با یکدیگر برررسی کنیم.

پیش نیاز ها

دانلود اپلیکیشن QuickShortcutMaker از Play Store

مراحل فعالسازی private DNS در رابط کاربری MIUI 10

۱- اپلیکیشن را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن را باز کنید به سمت پایین اسکرول کنید تا به Settings area برسید و بر روی com.android.settings.Settings$NetworkDashboardActivity کلیک کنید و یا عبارت mor را در نوار جستجو وارد کنید.

۳- پس از کلیلک بر روی این گزینه شما به بخش تنظیمات اینترنت و شبکه (network and internet) منتقل می شوید و می توانید private DNS خود را تنظیم کنید

۴- تمام شد!

کاربران MIUI 10 با این روش به آسانی می توانند DNS های اختصاصی و سفارشی خود را وارد کنند و از شبکه ایمن و سریع تر لذت ببرند.

شما می توانید سوالات و نکات خود را در مورد آموزش زیر در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر