آموزش

آموزش انتقال مخاطبین از گوشی آیفون به گوشی شیائومی

آموزش انتقال مخاطبین از گوشی آیفون به گوشی شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

با سلام خدمت کاربران مجله می مگ با یکی دیگر از سری آموزش های MIUI در خدمت شما هستیم. اگر شما یک گوشی ایفون داشته باشید و پس از آن یک گوشی اندرویدی بخرید و بخواهید اطلاعات خود را از گوشی ایفون به گوشی اندرویدی منتقل کنید کمی با مشکل مواجه می شوید. بطور قطع یکی از اولین و مهم ترین اطلاعاتی که باید انتقال دهید مخاطبین می باشد. اضافه کردن تک تک مخاطبین بصورت دستی بطور قطع کار دشواری می باشد. اما با استفاده از آموزش زیر شما می توانید به اسانی مخاطبین خود را از گوشی آیفون به گوشی اندروید جدید خود منتقل کنید.

آموزش انتقال مخاطبین از گوشی آیفون به گوشی شیائومی مراحل انجام انتقال
۱- ابتدا اپلیکیشن ApowerTrans را بر روی گوشی شیائومی و ایفون خود نصب کنید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن انتقال فایل رایگان می باشد که هم برای اندروید و هم IOS عرضه شده است و شما می توانید آن را از اپ استور و گوگل پلی به اسانی دانلود کنید.
۲- بر روی هر ۲ گوشی اپلیکیشن را باز کنید و بر روی دکمه انتقال (thetransfer ) کلیک کنید تا به صفحه رادار مانند منتقل شوید.
۳- در گوشی اندرویدی بر روی آواتار گوشی ایفون کلیک کنید تا اتصال برقرار شود.
۴- بر روی هر ۲ گوشی به بخش مخاطبین (Contacts) بروید و تمامی مخاطبین را در گوشی ایفون انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ارسال (Send) کلیک کنید.
۵- پس از این کار مخاطبین شما به گوشی جدید منتقل می شود. آموزش انتقال مخاطبین از گوشی آیفون به گوشی شیائومی

به پایان یکی دیگر از آموزش های شیائومی رسیدیم لطفاً سؤالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

اضافه کردن نظر

ارسال نظر