آموزش

آموزش افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری برای گوشی شیائومی (MIUI)

آموزش افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری برای گوشی شیائومی (MIUI)
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

بعضی مواقع ممکن است با وضعیتی مواجه شویم که باتری باقی مانده تنها ۱۰ درصد یا کمتر باشد و شرایط شارژ کردن باتری در چنین مواقع اضطراری نیز مهیا نباشد. پس در چنین شرایطی باید چه کار کرد؟ در ادامه مواردی را برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری را بررسی خواهیم کرد

۱. غیر فعال سازی ویبره در هنگام لمس نمایشگر برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری

۱. غیر فعال سازی ویبره در هنگام لمس نمایشگر برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری

هنگامی که روی موارد خاصی در دستگاه اندرویدی خود ضربه بزنید با لرزش کمی مواجه خواهید شد که به عنوان بازخوردی از سمت گوشی شما برای نشان دادن کاری که می‌خواهید انجام دهید تلقی می‌شود. این ویژگی مزیت‌های خودش را دارد اما به قیمت کاهش عمر باتری دستگاه تمام خواهد شد. با این وجود، با غیرفعال سازی کامل آن می‌توانید این مشکل را حل کنید، تمام کاری که باید انجام دهید باز کردن تنظیمات و دنبال کردن مسیر:

Settings -> Sound and Vibration -> Vibrate on touch

انتخاب گزینه خاموش کردن برای تجربه بهتر در میزان عمر باتری است.

۲. غیر فعال سازی همگام سازی با Mi Cloud

Mi Cloud یک سرویس ابری برای مشتریان خاص و به عنوان گزینه‌ای برای پشتیبان گیری از اطلاعات توسط اینترنت برای «مدیریت داده‌ها و دستگاه‌های خود در هر زمان و هرکجا» می‌باشد. از آنجا که همگام سازی داده‌ها بین دستگاه و سرور وب به‌طور مداوم در پس زمینه انجام می‌شود، می‌توانید با غیر فعال کردن آن مصرف باتری دستگاه خود را مدیریت کنید.

برای غیرفعال سازی این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

به تنظیمات رفته و بخش حساب‌ها را باز کنید، سپس روی قسمت همگام سازی کلیک کرده و آن را در حالت خاموش قرار دهید.

به پایان بخش آموزش افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری رسیدیم، لطفا نظر خود را در مورد این آموزش در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر