آموزش

آموزش تغییر اپلیکیشن های پیشفرض در رابط کاربری MIUI 9

آموزش تغییر اپلیکیشن های پیشفرض در رابط کاربری MIUI 9
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

با سلام خدمت کاربران مجله می مگ با یکی دیگر از سری آموزش های MIUI در خدمت شما هستیم. یکی از آزادی هایی که کاربران اندروید دارند این است که می تواند اپلیکیشن پیشفرض برای هر بخش را بصوت دلخواه انتخاب کنند. بعنوان مثال فکر کنید که میخواهید یک لینک را در درون اپلیکیشن A با مرورگر باز کنید. بطور پیشفرض این لینک با مرورگر پیشفرض باز می شود اما شما می خواهید که هر لینکی از طریق اپلیکیشن A توسط یک مرورگر خاص مانند گوگل کروم باز شود. برای اینکار شما باید اپلیکیشن مرورگر پیشفرض را از طریق تنظیمات اپلیکیشن پیشفرض تغییر دهید. در MIUI 9 انجام این کار بسیار آسان می باشد و در ادامه این روش را به شما آموزش می دهیم.

سؤال: چگونه اپلیکیشن های پیشفرض در رابط کاربری MIUI 9 را تغییر دهیم؟

آموزش تغییر اپلیکیشن های پیشفرض در رابط کاربری MIUI 9

جواب: تغییر اپلیکیشن پیشفرض در رابط کاربری MIUI 9 بسیار آسانتر شده است. برای تغییر و یا انتخاب اپلیکیشن های پیشفرض در MIUI 9 ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید سپس بر روی اپلیکیشن های نصب شده (Installed App) کلیک کنید سپس بر روی آیکون … که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است کلیک کنید و سپس اپلیکیشن پیشفرض (Default Apps ) را انتخاب کنید. حال در این صفحه می توانید اپلیکیشن پیشفرض برای هر بخش را باتوجه به سلیقه خود تغییر دهید.

به پایان یکی دیگر از آموزش های شیائومی رسیدیم لطفاً سؤالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

2 دیدگاه

  • با سلام
    میخواستم بپرسم چطوری میشه گوگل مپ را غیر فعال کرد تا از مسیریاب دیگه به صورت پیش فرض استفاده کرد گزینه غیر فعال کردنش خاموشه….

  • سلام . لینک های یوتیوب توی مرورگر من با خود برنامه یوتیوب باز میشه. میخوام با برنامه دیگه بازش کنم. چطوری اینکارو کنم؟

ارسال نظر