آموزش

آموزش رفع دو مشکل شایع دوربین Yi Home

آموزش رفع دو مشکل شایع دوربین Yi Home
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

اگر شما در هنگام دانلود، جفت شدن و یا اتصال اپلیکیشن Yi Home Camera با دوربین Yi Home دچار مشکل شده اید این آموزش می تواند بهترین گزینه برای حل مشکلات شما باشد.

در حال حاضر دو مشکل عمده و رایج در دوربین Yi Home وجود دارد:
۱- عدم همخوانی نسخه اپلیکیشن و سخت افزار
۲- قدیمی بودن فریمور دوربین

آماده سازی:
اگر شما قبلاً توانسته اید به دوربین متصل شوید این مراحل را انجام ندهید:
۱- مطمئن شوید که اپلیکیشن شما آبدیت و آخرین نسخه باشد.
۲- مطمئن شوید نام شبکه wifi شما صحیح باشد و همچنین هیچگونه مشکل امنیتی بر روی تنظیمات روتر شما وجود ندارد.
نکته : تنها wifi با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می شود.

مشکل ۱: عدم همخوانی نسخه اپلیکیشن و محصول

۱- نسخه تولید دوربین خود را شناسایی کنید
لطفاً ۴ کاراکتر اول موجود بر روی پشت دوربین خود را مشاهده کنید. اگر این ۴ کاراکتر به صورت ۲ کاراکتر اول عدد و ۲ کاراکتر دوم بصورت حرف در کنار هم قرار گرفته باشند کاراکترهای سوم و چهارم که جرف هستند نشان دهنده این می باشند که استاندارد دوربین ها برای کدام کشور می باشد. این حروف بصورت زیر می باشند:

آموزش رفع دو مشکل شایع دوربین Yi Home

CN : نسخه چینی
US/TW/KR/… : نسخه بین المللی
سایر فرمت های ۴ کاراکتر اول نشان دهنده نسخه چینی می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که نسخه چینی تنها مخصوص کشور چین می باشد.
۲- نصب اپلیکیشن سازگار
بعد از پیدا کردن نسخه دوربین خود شما باید اپلیکیشن سازگار با نسخه خود را بر روی گوشی خود نصب کنید. شیائومی در حال حاضر اپلیکیشن خود را هم برای اندروید و هم برای IOS منتشر کرده است . شما می توانید با استفاده از لینک های زیر نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

اندروید:

نسخه چینی

نسخه بین المللی

IOS:

نسخه چینی

نسخه بین المللی

مشکل ۲ : فریمور دوربین برای جفت شدن بسیار قدیمی می باشد

ما همیشه به مشتریان خود توصیه می کنیم که فریمور دوربین Yi Home خود را برای داشتن نتیجه ای بهتر به طور مرتب آبدیت کنند. اگر شما دربین خود و اپلیکیشن سازگار با آن را استفاده می کنید ولی هنوز هم اتصال برقرار نمی شود در بیشتر موارد با ابدیت کردن فریمور دوربین این مشکل حل خواهد شد. در زیر لینک آخرین نسخه فریمور دوربین قرار داده شده است و شما می توانید با دانلود انها بطور دستی فریمور دوربین خود را آبدیت کنید.
تذکر: شما باید فریمور مخصوص دوربین خود را نصب کنید شما می توانید از فریمور نسخه چینی بر روی سایر نسخه ها استفاده کنید اما بطور قطع هیچگاه قادر به اتصال دوربین به اپلیکیشن نخواهید بود.

نسخه چینی

نسخه بین المللی

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

۱ دیدگاه

  • سلام ببخشیدمن دوربینم نسخه چینی هستش اپدیت کردم دیگه کانکت نمیشه پیغام میده این دوربین مخصوص کشور چین هستش میخواستم ببینم میتونید منو راهنمایی کنید؟
    متشکرم

ارسال نظر