آموزش

آموزش افزایش سرعت عملکرد گوشی شیائومی (MIUI)

آموزش افزایش سرعت عملکرد گوشی شیائومی (MIUI)
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

در سیستم‌عامل‌های گوشی موبایل هوشمند اندروید یا آی او اس، افکت‌ها و انیمیشن‌هایی تعبیه شده که هم جنبه زیبایی دارد و هم فاصله زمانی دستور تا اجرا را پر می‌کند. این انیمیشن‌ها را می‌توانید خاموش کنید یا زمان اجرای آن را کوتاه یا بلند کنید. خاموش کردن این انیمیشن‌ها توصیه نمی‌شود چون حذف شدن آن در بعضی بخش‌ها تصویری ناخوشایند ایجاد می‌کند. بهتر است مدت اجرای آن را کاهش دهید، یعنی با سرعت بالاتر اجرا شوند.

آموزش افزایش سرعت عملکرد گوشی شیائومی (MIUI)

برای افزایش سرعت عملکرد گوشی شیائومی (MIUI) به بخش تنظیمات بروید و سپس گزینه « About Phone» را بزنید، در منوی بعدی « MIUI Version» چندبار بزنید تا پیامی ظاهر شود. بعد از آن گزینه « Developer Options» در بخش تنظیمات اضافی فعال می‌شود. Developer Options یا همان تنظیمات توسعه دهندگان را باز کنید، سه گزینه Window Animation Scale، Transition Animation Scale و Animator Duration Scale که به صورت پیش فرض روی ۱x تنظیم شده‌اند را به ۰٫۵x تغییر دهید. با این کار زمان اجرای انیمیشن‌ها را به نصف کاهش می‌دهید. با این کار حال افزایش سرعت عملکرد گوشی شیائومی را احساس خواهید کرد.

به پایان یکی دیگر از آموزش های مجله می مگ رسیدیم لطفا نظر خود را درباره این مطلب در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر