اخبار

شیائومی ممکن است در تاریخ ۲۴ جولای از گوشی می ای ۲ رونمایی کند

شیائومی ممکن است در تاریخ 24 جولای از گوشی می ای 2 رونمایی کند
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

شرکت شیائومی در انتهای ماه پیش اعلام کرد که تا پایان ماه جولای از یک محصول جدید در اسپانیا رونمایی می کند. حال اطلاعات جدیدی از طریق انجمن رسمی شیائومی به دست آمده که نشان می دهد که این شرکت چینی قصد دارد یک رویداد جهانی را در تاریخ ۲۴ جولای برگزار کند. بسیار محتمل می باشد که این شرکت در این تاریخ از گوشی می ای ۲ (Mi A2) رونمایی کند.

شرکت شیائومی از گوشی Mi 6X در ماه آوریل رونمایی کرد و به طور اختصاصی آن را در چین به فروش رساند. همانطور که گوشی Mi 5X بدون داشتن رابط کاربری MIUI به صورت جهانی و با نام Mi A1 عرضه شده بود، به نظر می رسد که گوشی Mi 6X نیز قرار است بدون رابط کاربری MIUI و با استفاده از اندروید خالص و با نام Mi A2 در خارج از چین عرضه شود.

انتظار می رود گوشی می ای ۲ (Mi A2) دارای مشخصاتی مشابه گوشی Mi 6X باشد، اگرچه تفاوت هایی نیز وجود خواهد داشت که مهمترین آن استفاده از اندروید خالص به جای رابط کاربری MIUI می باشد.

شیائومی ممکن است در تاریخ 24 جولای از گوشی می ای 2 رونمایی کند

گوشی می ای ۲ (Mi A2) دارای یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و زرولوشن FHD+ خواهد بود.انتظار می رود که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ باشد. همچنین این گوشی به احتمال زیاد دارای میزان رمی تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

دوربین پشتی این گوشی نیز از نوع دوگانه و دارای سنسور های ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. انتظار می رود که گوشی Mi A2 دارای یک باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری داشته باشد که مجهز به قابلیت شارژ سریع نیز خواهد بود. به احتمال زیاد این گوشی در رنگ های آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که ارزان ترین نسخه این گوشی قیمتی معادل ۲۹۰ دلار و گران ترین آن قیمتی معادل ۳۷۰ دلار داشته باشد.

شرکت شیائومی اطلاعات برگزاری رویداد جاهنی خود را از طریق انجمن رسمی خود اطلاع رسانی کرده است و قرار است که برخی از کاربران نیز برای این رویداد دعوت شوند

همچنین باید بگوییم که این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ ۱۹ جولای از گوشی می مکس ۳ رونمایی خواهد کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر