اخبار

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 ممکن است دوربین ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد و گوشی Mi A3 دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 ممکن است دوربین 64 مگاپیکسلی داشته باشد و گوشی Mi A3 دوربین 48 مگاپیکسلی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی Xiaomi Mi Mix 4 به احتمال زیاد مجهز به یک سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهتر از Samsung 64MP ISOCELL Bright GW1 می باشد، این حرفی است که آقای Wang Teng مدیر تولید شیائومی در یک نظر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که البته اکنون حذف شده است.

سونی هنوز یک سنسور ۶۴ مگاپیکسی عرضه نکرده ( هرچند به زودی عرضه خواهد کرد) بنابراین نمی توان حدس زد که چه سنسوری در این گوشی استفاده خوداهد شد و باید کمی صبر کنیم.گوشی Xiaomi Mi Mix 4 ممکن است دوربین 64 مگاپیکسلی داشته باشد و گوشی Mi A3 دوربین 48 مگاپیکسلی

البته کلمه “بهتر” مبهم می باشد و معلوم نیست که از کدا این بهتر شده به چه ویژگی از دوربین دستگاه اشاره دارد.

پیش از این Realme تایید کرده است که در حال کار بر روی یک گوشی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور Samsung GW1 می باشد و این مسئله قطعا رقابت را بین دو برند تشدید می کند.

در این بین یک گوشی اندروید وان در FCC با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تاییدیه گرفته است Xiaomi Mi A3 باشد. طبق شایعات گوشی Xiaomi Mi A3 بر پایه Mi CC و Mi CC9e تولید خواهند شد(به نظر می رسد به ترتیب به گوشی های Mi A3 و A3 Lite تغییر نام دهند). یک تصویر از پشت گوشی منتشر شده که دارای همان طراحی برای دوربین ۳گانه در گوشه سمت چپ می باشد. این گوشی دارای شماره مدل M1906F9SH می باشد و هنگامیکه در TENAA عرضه شود اطلاعات بیشتری درمورد آن بدست خواهیم آورد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر