اخبار

گوشی CC9e شیائومی در بنچمارک Geekbench ثبت شد

نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی CC9e شیائومی روز  گذشته در بنچمارک Geekbench ثبت شد. در حالی که مدت کمی تا رونمایی از گوشی باقی مانده است اما هیچکدام از بنچمارک ها نام و نوع چیپست را مشخص نکرده اند.

این گوشی روز گذشته در بنچمارک Geekbench با نام Xiaomi MI CC 9e ثبت شد و در نتایج اعلام شد که این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و اندروید ۹ می باشد. طبق نتایج بنچمارک این گوشی مجهز به یک پردازنده ۸ هسته ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز می باشد. پیش از این شایعاتی مبنی بر استفاده از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ در این گوشی منتشر شده بود. اما حال با این نتایج می توان گفت که این اتفاق به وقوع نمی پیوندد. تمام دستگاه هایی که مجهز به اسنپدراگون ۷۱۰ می باشند دارای فرکانسی نزدیک به ۱٫۷۱ گیگاهرتز می باشد. اما نتایج این گوشی متفاوت می باشد. درمورد اینکه چیپست این گوشی چه چیپستی می باشد می توان یک حدس جذاب زد. تاکنون ۵ نتیجه برای این گوشی به ثبت رسیده که همگی دارای امتیاز بیشتر از ۱۴۰۰ برای حالت تک هسته ای و امتیاز بیش از ۵۰۰۰ برای حالت چند هسته ای می باشد.

ما می دانیم که این چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ نمی باشد چراکه فرکانس پایه این چیپست ۱٫۸۴ گیگاهرتز می باشد. همچنین احتمال اینکه این چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و یا ۶۳۲ باشد بسیار کم می باشد و به طور قطع این چیپست ۶۷۵ نمی باشد چراکه این چیپست دارای امتیاز بالاتری در حالت تک هسته ای و چند هسته ای می باشد. باتوجه به این نتایج می توان گفت که به احتمال زیاد گوشی Mi CC9e مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ می باشد. این چیپست توسط کوالکام در ابتدای ماه آوریل عرضه شده بود اما تاکنون در هیچ گوشی مورد استفاده قرار نگرفته بود و به نظر می رسد که گوشی Mi CC9e  شیائومی اولین گوشی باشد که مجهز به این چیپست می باشد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر