اخبار

می مکس ۳ یا می ۶ ایکس Hatsune Edition ؛ کدام یک در ۳ جولای رونمایی می شود؟

می 6 ایکس Hatsune Edition
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی امروز از ۲ محصول جدید خود یعنی گوشی ردمی ۶ پرو و تبلت می پد ۴ رونمایی کرد و فروش این محصولات نیز در طی هفته جاری اغاز خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد که در ماه آینده از گوشی می مکس ۳ که مشخصات آن بطور کامل بر روی TENAA قرار گرفته است رونمایی خواهد کرد. دستیار صوتی هوشمند شیائومی که در حال حاضر تنها در چین قابل استفاده می باشد اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در تاریخ ۳ جولای از یک محصول جدید رونمایی کند. با توجه به این اعلام طرفداران شیائومی بشدت منتظر رونمایی از گوشی می مکس ۳ می باشند. همچنین گمان می رود که ممکن است شیائومی نسخه Hatsune Edition گوشی می ۶ ایکس  را منتشر کند. تصویر زیر نشان می دهد که هوش مصنوعی شیائو یک نوتیفیکیشن را برای کاربران باز کرده و تأیید می کند که شرکت شیائومی قصد دارد در ۳ جولای از یک محصول جدید رونمایی کند.می 6 ایکس Hatsune Edition

برخی گمان می کنند که ممکن است شرکت شیائومی از گوشی می مکس ۳ رونمایی کند. اما بسیار بعید بنظر می رسد که این شرکت چینی این گوشی را با فاصله کمی از گوشی ردمی ۶ پرو و تبلت می پد ۴ عرضه کند. طبق جدیدترین اطلاعات بدست امده شرکت شیائومی بزودی گوشی می ۶ ایکس Hatsune Edition  را عرضه خواهد کرد و به همین دلیل احتمال می رود که نسخه جدید گوشی می ۶ ایکس در تاریخ ۳ جولای  رونمایی شود و گوشی می مکس ۳ به احتمال زیاد بعد از این گوشی عرضه خواهد شد. شرکت شیائومی در سال گذشته از گوشی ردمی نوت ۴ ایکس Hatsune Edition  با رنگ فیروزه ای رونمایی کرد. این گوشی با وجود اینکه از لحاظ طراحی نسبت به گوشی ردمی نوت ۴ تفاوت چشم گیری نداشت اما ظاهر آن براق تر بود. برای این گوشی یک جعبه سفارشی تولید شد و شرکت شیائومی همچنین تم های  Hatsune را برای کاربران این گوشی ها قرار داد.

این شرکت چینی همچنین تعداد محدودی پاوربانک را نیز همراه با این گوشی عرضه کرد. طبق شایعات ممکن است برای گوشی می ۶ ایکس Hatsune Edition نیز شرکت شیائومی برنامه های اینچنینی داشته باشد. طبق آنچه که منتشر شده است گوشی می مکس ۳ در ماه آینده رونمایی می شود اما تاریخ آغاز فروش آن همچنان نامشخص می باشد. طبق انچه که در TENAA آمده است گوشی می مکس ۳ دارای یک صفحه نمایش ۶٫۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ می باشد.  همچنین در این گوشی طبق آنچه که اعلام شده است از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده خواهد شد. هرچند ممکن است که شاهد استفاده از پردازنده های قوی تری مانند اسنپدراگون ۶۶۰ و یا اسنپدراگون ۷۱۰ باشیم. همچنین این گوشی به احتمال زیاد دارای میزان رمی حداکثر تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. انتظار می رود که برای دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و برای دوربین پشتی آن از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر