اخبار

ساعت هیبریدی Mijia Quartz محصول جدید شیائومی

ساعت هیبریدی Mijia Quartz محصول جدید شیائومی
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

به طور قطع نام تجاری Mijia یک بخش مهم از اکوسیستم شیائومی می باشد و این شرکت یک محصول جدید را معرفی کرد. ساعت هیبریدی Mijia Quartz محصول جدید این شرکت چینی می باشد که در واقع یک ساعت هیبریدی می باشد(ترکیب ظاهر ساعت کلاسیک و امکانات ساعت هوشمند). به طور قطع این مدل ساعت ها برای کسانی که به ظاهر ساعت کلاسیک علاقه دارند و در عین حال می خواهند برخی از ویژگی های ساعت های هوشمند را داشته باشند و همچنین نمی خواهند به صورت روزانه مدت زمان زیادی را برای شارژ ساعت صرف کنند بسیار مناسب می باشد. ساعت هیبریدی Mijia Quartz دارای طراحی ساده و مینیمالیستی می باشد و ۴۰ میلی متر قطر دارد. این ساعت دارای دو عقربه معمولی می باشد و یک عقربه کوچکتر نیز در قسمت پایینی آن قرار گرفته است.

ساعت هیبریدی Mijia Quartz محصول جدید شیائومی

عقربه های بزرگ وظیفه نشان دادن زمان و عقربه کوچک نیز وظیفه نشان دادن میزان قدم های پیموده شده را دارند چرا که این ساعت دارای سیستم قدم شمار می باشد. تنظیم زمان این ساعت به صورت خودکار انجام می شود و شما همچنین می توانید با استفاده از این ساعت از زنگ های هشدار و تماس های خود مطلع شوید. البته با توجه به اینکه این ساعت دارای صفحه نمایش نمی باشد برای انجام تنظیمات باید از اپلیکیشنی که بر روی گوشی خود نصب می کنید استفاده کنید. بدنه این ساعت تا عمق ۳۰ متر ضدآب می باشد و از یک باتری CR2430 در این ساعت استفاده شده است تا بتواند از اتصال بلوتوث ۴ پشتیبانی کند. ساعت هیبریدی Mijia Quartz در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی تولید شده است، همچنین بند این ساعت دارای طرح خاصی می باشد که در زیر تابش نور خورشید می توانید آنها را ببینید.

قیمت این ساعت ۳۴۹ یوان (تقریبا ۵۲ دلار) تعیین شده است که این قیمت، ساعت هیبریدی Mijia Quartz را به مقرون به صرفه ترین ساعت هیبریدی موجود در بازار می کند. فروش این ساعت قرار است از ۱۷ جولای از طریق فروشگاه های شیائومی آغاز شود.

منبع: gsmarena

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر