اخبار

روتر Mi Router 4C وارد بازار شد

روتر Mi Router 4C وارد بازار شد
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

شرکت شیائومی هفته گذشته از روتر Mi Router 4C رونمایی کرد. این روتر سومین روتر شرکت شیائومی از نسل چهارم روترهای این شرکت  پس از Mi Router 4 و  Mi Router 4Q می باشد. قیمت این روتر در زمان رونمایی ۹۹ یوان (تقریباً ۱۴ دلار) اعلام شد. با ارائه این روتر شرکت شیائومی از سری چهارم روترهای خود هم نسخه پرچمدار دارد و هم نسخه پایین رده که این مسئله بسیار به نفع شرکت شیائومی خواهد بود.

پس از رونمایی از این روتر حال این محصول در چین قابل خریداری می باشد و تخفیفی ۲۰ یوانی (تقریبا ۲ دلار) بر روی آن اعمال شده است. همانند سایر روترهای نسل چهارم شیائومی روتر جدید نیز در رنگ سفید عرضه شده و دارای طراحی جمع و جوری می باشد. در این روتر از پردازنده MT7628DA و ۶۴ مگابایت رم استفاده شده است که میزان رم بکار رفته در این روتر مشابه آن چیزی می باشد که در روتر Mi Router 3C دیده بودیم. این روتر همچنین می تواند در مرکز خانه هوشمند خانه شما قرار بگیرد و کارها را مدیریت کند.

روتر Mi Router 4C دارای ۴ آنتن می باشد که با توجه به این آنتن ها به آسانی می تواند محیط را بطور کامل پوشش دهد. طبق اعلام شرکت شیائومی می توان تا ۶۴ دستگاه مختلف را به این روتر متصل و از آن ها استفاده کرد. این روتر دارای ۲ پورت LAN و یک پورت WAN می باشد. این روتر همچنین از محدودسازی هوشمند سرعت پشتیبانی می کند و می تواند بصورت خودکار در هنگامیکه چند دستگاه به آن وصل می شوند سرعت به بهترین و بهینه ترین حالت بین دستگاه ها پخش کند. همچنین می توان به صورت دستی نیز سرعت و پهنای باند را نیز مدیریت کرد.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر