اخبار

ردمی نوت ۶ پرو شیائومی رونمایی شد

ردمی نوت 6 پرو شیائومی
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی بعد از هفته ها انتظار و انتشار اخبار مختلف سرانجام در تایلند رونمایی شد. این گوشی جانشین گوشی موفق و مشهور گوشی ردمی نوت ۵ پرو شیائومی می باشد. این گوشی در تایلند با قیمت ۶۹۹۰ بات که برابر با ۱۴۹۹ یوان و یا ۲۱۶ دلار می باشد عرضه شده است. این گوشی در حال حاضر در ۳ رنگ مشکی، آبی و رز گلد عرضه شده است.

ردمی نوت 6 پرو شیائومی
ویژگی های خارجی گوشی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی
از نظر طراحی باید بگوییم در ساخت بدنه پشتی این گوشی برای قسمت مرکزی از الومینیوم استفاده شده است و برای ۲ قسمت بالا و پایینی از پلاستیک استفاده شده تا آنتن دهی بهتری را در این گوشی شاهد باشیم. این گوشی دارای جک ۳٫۵ میلی متری صدا می باشد و برای پورت شارژ نیز از یک پورت Micro USB استفاده شده و خبری از پورت USB نوع C نیست. این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۲۶ اینچی با کیفیت Full Hd+ و نسبت تصویر ۱۹:۹ می باشد. صفحه نمایش این گوشی همانند بسیاری از گوشی های جدید مجهز به یک بریدگی صفحه نمایش می باشد.

ردمی نوت 6 پرو شیائومی
ویژگی های داخلی گوشی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی

ردمی نوت 6 پرو شیائومی
این گوشی مجهز به پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶ می باشد و در کنار آن نیز از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. همچنین این گوشی مجهز به یک درگاه کارت حافظه جانبی می باشد که شما می توانید فضای در دسترس خود را افزایش دهید. برای دوربین پشتی این گوشی از یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. شیائومی برای تأمین انرژی این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که با یک بار شارژ می تواند به مدت ۲ روز پاسخگوی نیاز شما باشد.

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر