اخبار

تصویر جعبه گوشی Mi Max 3 منتشر شد

جعبه گوشی Mi Max 3 منتشر شد
نوشته شده توسط مهرداد قربانی

انتظار می رود که گوشی Mi Max 3 در ماه جاری عرضه شود. گوشی در حال حاضر در TENAA قرار گرفته است و مشخصات و طراحی این گوشی مشخص شده است. امروز آقای Lei Jun مدیر عامل شرکت شیائومی یک تصویر از جعبه این گوشی منتشر کرد.

جعبه گوشی اطلاعات زیادی را درباره این محصول به ما نمی دهد و خود جعبه نیز بسیار شبیه به سایر گوشی های این شرکت می باشد. بر روی این جعبه یک لوگو شیائومی در گوشه سمت راست بالای جعبه قرار گرفته است و نوشته Max 3 با حروف طلایی و درشت در پایین قرار گرفته است. همچنین در کناره ها نیز نوشتهMi Max 3 وجود دارد.

هرچند معمولا محصولات شیائومی دارای جعبه های مختلفی برای نسخه چین و بین المللی می باشد و ممکن است که ما شاهد استفاده از این جعبه برای نسخه بین الملل نباشیم و باید تا زمان انتشار گوشی منتظر بمانیم.

گوشی Mi Max 3 قرار است که با یک صفحه نمایش ۶٫۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ عرضه شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به وجود چیپست اسنپدراگون ۶۳۶، تا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین این گوشی مجهز به یک دوربین دوگانه پشتی، اندروید ۸٫۱ و یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

منبع:  gizmochina

درباره نویسنده

مهرداد قربانی

ارسال نظر