اخبار

نمونه تصویر گرفته شده توسط دوربین گوشی می میکس ۳ در شب منتشر شد

دوربین گوشی می میکس 3
نوشته شده توسط پریسا سمیعی

گوشی می میکس ۳ قرار است که در تاریخ ۲۵ اکتبر در چین رونمایی می شود. امروز اکانت رسمی یک نمونه تصویر گرفته شده توسط دوربین گوشی می میکس ۳ در شب را منتشر کرد و باید بگوییم این تصویر با وجود اینکه در شب گرفته شده اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نکته قابل توجه این است که امکان فوکوس توسط دوربین دوگانه این گوشی در شب نیز در گوشی وجود دارد. همانطور که حتما تا کنون مطلع شده اید برای دوربین سلفی این گوشی نیز از دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

دوربین گوشی می میکس 3
با توجه به تصویر می توان به این نتیجه رسید که عملکرد دوربین گوشی می میکس ۳ بهترین عملکرد را در بین گوشی های شیائومی دارد. در این تصویر با وجود اینکه در شب گرفته شده هیچگونه نویز و افت کیفیتی در تصاویر مشاهده نمی شود.

دوربین گوشی می میکس 3
انتظار می رود که دوربین این گوشی بتواند در بنچمارک DxOmark امتیازی بین ۹۸ تا ۱۰۰ را بدست بیاورد که بسیار فوق العاده می باشد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۴۰ و نسبت صفحه نمایش به بدنه نزدیک به ۱۰۰ درصد اشاره کرد. همچنین این گوشی اولین گوشی خواهد بود که از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. طبق خبری که امروز منتشر شد این گوشی با قیمت ۳۷۹۹ یوان عرضه خواهد شد البته برای اطلاع دقیق از قیمت نسخه های مختلف این گوشی باید تا زمان رونمایی منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina

درباره نویسنده

پریسا سمیعی

ارسال نظر